söndag 4 maj 2008

Sköna maj

Ja detta är sannerligen en av de skönaste av månader.
Nu ska träningen återupptas. Dags att ta hand
om sin kropp där själen ska bo
/S

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida