onsdag 7 maj 2008

Nya tider

Om Gud vill och vädret tillåter bär det av till Barcelona nästa vecka.
Det är väldigt vad saker kan förändras fort. Mitt nya jobb rivstartar
verkligen. Samtidigt hamnar man då i dilemmat där man måste skjuta på tidigare
utlovade arrangemang. Oj vad svårt att värdera olika saker mot varandra.
Kan man backa ur saker man lovat i en tid när ens tid var mindre inplanerad?
Vad man man ha för princip ?
Ska ens egen karriär gå före "mindre viktiga" saker som man lovat göra???
Varför ska saker vara så komplicerade? Är det vad man kallar livet?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida