Rädsla eller feghet??
Varför är de viktigaste frågorna så svåra att ställa? Det är på något vis befriande att även andra har lika svårt att tala om det som är viktigast i livet, kärleken, den innerliga äkta oförställda. Kärlek är fin för att man kan ge den utan att begära att få något igen och man kan ta emot den utan att förpliktigas. Att man sedan kan få tillbaka och kan vilja ge tillbaka är egentligen bara en annan sida av den äkta kärleken.

0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida