Smärta....Fysisk..nedstämd
Jag gillar verkligen inte smärta. Infektioner som
leder till en totalt uttröttande smärta. Om jag bara.
Nu har jag bestämt mig att återvända till det sunda lite
oglamorösa levernet. Ska se om jag inte kan hålla hälsan
uppe och blåsa lite mer liv i livslågan....
Just nu suger det även om det orsakats av bakterier och
inte någon människa är det jobbigt.. aj aj aj :-(
Försöker distrahera mig med jobb (svårt)
tv (lättare), kanske lite vanliga tabletter och sömn
kan minska smärtan....
Hej då..
leder till en totalt uttröttande smärta. Om jag bara.
Nu har jag bestämt mig att återvända till det sunda lite
oglamorösa levernet. Ska se om jag inte kan hålla hälsan
uppe och blåsa lite mer liv i livslågan....
Just nu suger det även om det orsakats av bakterier och
inte någon människa är det jobbigt.. aj aj aj :-(
Försöker distrahera mig med jobb (svårt)
tv (lättare), kanske lite vanliga tabletter och sömn
kan minska smärtan....
Hej då..

0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida