tisdag 20 maj 2008

Antibiotika himmelska substans

Vad underbart att kunna gå och lägga sig med en smärta
som gör det svårt att le åt något. Livet tersig bara som en pina.
Sen börjar antibiotikan göra effekt och man kan en dag som
idag vakna med nästan ingen smärta alls!

Man känner åter en oändlig livslust, hunger på den kommande
dagen. Solen skiner dessutom.

Ja det behövs inte mycket för att livet ska leka!

Det är härligt att bli sjuk eftersom man först då kan bli frisk!

Vi människor kan oftast bara uppleva lycka relativt.....
Vi måste må dåligt ibland för att kunna uppskatta att må bra.

Vi är relativa varelser

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida