onsdag 21 maj 2008

Hurtigt

"- Heja Sverige friskt humör,
Cykelhjälm och testat smör!" (Ur Lorry)

Livet är inte bara en lek,
det är även en dans på rosor! (Okönd)

Din mamma jobbar inte här! (hon fick sparken vid senaste nedskärningen)(Kylskåp+ Sten)

Vi simmar alla i samma båt! (Refaat el Sayed)

Det är bara en sådan dag idag. Jag måste behärska mig.
Kraften har återvänt men samtidigt har jag snedtänt lite
och retar mig på människor och deras handlingar.
En sak som gör mig förbannad är kvasiintellektuella
när jag egentligen bara skulle strunta i dem och
skratta vidare i livet.

Ett problem med kvasiintellektuella är att människor som inte
riktigt genomskådat dem inte vågar ifrågasätta dem. Det
är därför vi som ser igenom falsariet måste reagera.

Oj det osar svavel.... Jag måste nog ta tag i mitt liv och sluta
skjuta upp saker. Jag är en professionell procrastinator.

Jag är dock medveten om problemet vilket är en bra början.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida