onsdag 21 maj 2008

Ljuvligt

Rubriken syftar på hur det känns när man som jag är frisk
och det är vår/försommar. Jag tror jag ska ge mig ut en
stund bara för att dofta på blommor och buskar på innergården.

När man är i fysisk balans är det lättare att må helt kanon.

Visserligen skulle man då vilja dela med sig av känslan men
det får väl ske framöver. Redan att tala med vänner ger mycket
när man orkar och kan ge.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida