Ja se det snöar
Det är vackert med lite snö men ändå rätt bökigt. Funderade idag lite på varför man väljer att bo i ett land som detta (klimatet alltså). Jag tror att man hittar svaret i april - september... Men varför är jag då lat och plågar mig igenom oktober-mars?
Jag tror att jag detta år ska ägna ett par timmar i veckan åt att planera den fina lösningen med arbete och boende i en annan världsdel under dessa jobbiga månader. DFet borde gå att fixa i vårt moderna samhälle.Och säkert som amen i kyrkan kan man hitta ett företag som vill hyra in någon anställd under denna period istället för att ha dem på hotell.
Ja, Detta ska definitivt bli ett projekt för mig 2009. Det innebär att jag måste rapportera eventuell progress under året här i denna blogg. Plötsligt fick den en mening...
Jag tror att jag detta år ska ägna ett par timmar i veckan åt att planera den fina lösningen med arbete och boende i en annan världsdel under dessa jobbiga månader. DFet borde gå att fixa i vårt moderna samhälle.Och säkert som amen i kyrkan kan man hitta ett företag som vill hyra in någon anställd under denna period istället för att ha dem på hotell.
Ja, Detta ska definitivt bli ett projekt för mig 2009. Det innebär att jag måste rapportera eventuell progress under året här i denna blogg. Plötsligt fick den en mening...
Etiketter: projekt 2009

1 kommentarer:
Lycka till med projektet. Lämna gärna rappirt om hur det går. Jag kanske följer med. Det låter i alla fall jäkligt skönt!
Må så gott - trots...
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida