Varför en blogg?
Det finns egentligen inget annat skäl än att den fungerar lite som en experimentyta. Jag kan här skriva av mig om jag har behov. Det skulle jag ju kunna göra i en analog dagbok också men det är lite roligare när det finns en chans att någon läser det och kanske kan ha lite kul eller förfasa sig eller rentav ta till sig något. Ibland känns det patetiskt att ha en blogg utan kommentarer. Det är ungefär som att visa upp för allmänheten att man inte är något, inte betyder något. Det är dock en korkad inställning som jag ska skaka av mig. Jag skriver ju inte för att få kommentarer om det inte är kommentarer skrivna av henne med stort H, Det kanske är just därför jag skriver. Kanske som ett fiskeredskap. Att försöka få napp på ett väldigt subtilt sätt.
Vi får se. det ska bli väldigt spännande. Detta fångstexperiment. Slut för idag.
Vi får se. det ska bli väldigt spännande. Detta fångstexperiment. Slut för idag.

0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida