söndag 22 juni 2008

On the road again

På väg hem till Stockholm efter en härlig vecka hos min systers familj. Man blir verkligen pigg och positiv av att umgås med ungdomar som är sommarlediga :-)

Snus är snus om än i gyllene dosor,
men rosor i ett sprucket krus är ändock alltid rosor

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida