Nä men, då säger vi väl så....
Ja det kan om aftonen annorlunda var än det om morgonen var.
Dags att gå och lägga sig om man ska orka upp 05.00 en lördagsmorgon.
Jag lyckades ge mig ut före jobbet i morse. Jätteskönt. Träffade tre
gamla motionsbekanta. Alla tre sken upp glatt i spåret och man blir
varm inombords. Vad uthålliga de är som håller på morgon efter morgon.
Det ska bli kul att föreläsa och instruera en hel dag. På kvällen
ska det bli middag. Grillning och båttur vid fint väder.
Något annat vi regn eller kyla.
God natt jord
"- Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. " Winston Churchill 1942
Dags att gå och lägga sig om man ska orka upp 05.00 en lördagsmorgon.
Jag lyckades ge mig ut före jobbet i morse. Jätteskönt. Träffade tre
gamla motionsbekanta. Alla tre sken upp glatt i spåret och man blir
varm inombords. Vad uthålliga de är som håller på morgon efter morgon.
Det ska bli kul att föreläsa och instruera en hel dag. På kvällen
ska det bli middag. Grillning och båttur vid fint väder.
Något annat vi regn eller kyla.
God natt jord
"- Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. " Winston Churchill 1942

0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida