torsdag 22 maj 2008

Imorgon......bitti.......

kommer the rolling runner att vara ute igen förhoppningsvis.
Om jag kunde orka ut vid typ 06.30 vid en träbro.....
Där träffade jag för ett år sedan en energisk fantastisk person.
Då var det visserligen inte slumpen som gjorde att vi sågs utan
planering och ömsesidig nyfikenhet :-)

Jag hoppas på att träffa samma människa vid bron, eller
kanske slumpen sänder dit någon annan. Hoppas då att det är en
härlig människa som jag på samma sätt kan se fram emot att möta om och om igen...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida