Välkommen 2009
Redan när året bara är 15 timmar gammalt så tycker jag mig känna dess positiva vibrationer. Jag har haft kontakt med flera personer som betyder mycket i mitt liv, dock inte alla. Jag mår bra, lite ont på huvudet bara. Det är ingen felskrivning, det är på huvudet efter en liten vurpa på hemvägen :-) Det är så när man lyfter blicken och missar ett liten grop bland kullerstenarna.... Liten tuva osv. Slutet gott allting gott som det står i sagan.
Hej världen 2009. Vi är på väg in i den goda tiden.
Hej världen 2009. Vi är på väg in i den goda tiden.

0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida