lördag 6 december 2008

Lycka är...

Lycka kan vara något så enkelt som att vinna en tennismatch.
Jag har vinnit en idag och är alltså lycklig
Kram Världen :-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida