SM-guld
Åh vad det är skönt ändå att få titulera sig Svensk mästare även om det är en liten sport men utövar. Det innebär i princip att man lyckats bättre än någon annan. Det är med kluvna känslor man jublar. Det innebär ju att många andra inte kan jubla som jag... men som hade velat göra det.
Rent filosofiskt sett så är det summan av deras frustration som skapar min lycka. Ju fler som hade velat ha min position desto större lycka borde jag känna.....
Intressant att tänka på i segerns stund
Rent filosofiskt sett så är det summan av deras frustration som skapar min lycka. Ju fler som hade velat ha min position desto större lycka borde jag känna.....
Intressant att tänka på i segerns stund

2 kommentarer:
Förlåt....men Svensk Mästare i vad???
Hej tinna, det är i rullstolstennis, dubbel. Som jag sa, det är en liten idrott ur ett riksperspektiv men fantastiskt roligt att utöva (och nyttigt dessutom)
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida