tisdag 13 januari 2009

80%

Ja ha så var det dagen efter den otroliga dagen men det märkliga var att förmiddagen var också otrolig och jag var positiv och glad och energisk och smärtfri.

Ikväll har jag varit trött och haft lite ont men fortfarande varit 80% av mitt max tror jag vilket är FANTASTISKT.

Tack den som har åstadkommit detta. Jag låter det vara osagt om det är Gud men det skadar inte att ge den det skulle kunna vara äran istället för att inte ge någon äran bara för att man inte är säker på vems förtjänst det är.

Lite lång mening blev det visst här men vad gör det. Ingen lär snubbla in och läsa det och är det då fel? Lite som frågan om det brakar när ett träd faller om ingen är där som kan höra det....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida