Redan 10:e januai.....
Oj vad tiden går. Detta är en bra dag. Har i olika sammanhang träffat trevliga människor och ingenting har riktigt gått snett ännu. Kycklingen är i lergrytan i ugnen och det doftar ljuvligt. Tennispasset är avslutat med gott resultat. Övrig träning har också klarats av. Nu ska jag bara njuta. Ett glas rödvin väntar. Jag är helt frisk igen och det är så underbart. Härliga lördag. Jag hade idag bara lite positiva nyheter att förmedla. Egentligen inget roligt eller klokt men det överlämnar jag åt andra. Ha det gott!

0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida