På lätta vingar
Idag har jag nästan varit smärtfri!!!! Det är fantastiskt vilken energi jag får då.
Jag brukar ha 2-3 sådana här otroliga dagar per år. Jag kan då genomföra allt jag kan tänka på och det går lätt.
Det är som en fantastisk drog utan biverkningar. Jag hoppas att även morgondagen ska fortsätta så här (även om jag erfarenhetsmässigt vet att det är som vanligt imorgon igen :-( ) Men, hoppet är det sista som överger mig. Detta är ett fragment som läggs till de övriga som bildar mitt liv...
Jag brukar ha 2-3 sådana här otroliga dagar per år. Jag kan då genomföra allt jag kan tänka på och det går lätt.
Det är som en fantastisk drog utan biverkningar. Jag hoppas att även morgondagen ska fortsätta så här (även om jag erfarenhetsmässigt vet att det är som vanligt imorgon igen :-( ) Men, hoppet är det sista som överger mig. Detta är ett fragment som läggs till de övriga som bildar mitt liv...

0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida