Att vara uppbokad.
Hur kommer det sig att vissa människor (jag själv till exempel) inte tycker om att vara uppbokade. Jag är uppbokad hela kommande veckan med bland annat konferens två dagar, besök på olika ställen samt diverse kvällsaktiviteter. Även den gångna helgen har varit ganska inrutad. Det märkliga är att de flesta aktiviteterna är roliga och innefattar träffar med människor jag tycker om. Ändå känner jag olust. Varför? Detta måste jag fundera på.

0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida