söndag 4 januari 2009

Varför så kallt?

Idag är en riktigt kylig dag.
Jag sitter inne och kurar och kollar lite på TV och surfar runt på nätet
och fryser..... Har klätt på mig ordentligt men längtar till solen!
Ska jag kanske slå till och köpa en resa söderut?

1 kommentarer:

Blogger sorenolsson sa...

Jag kan bara hålla med dig. En resa bort från det kalla kan ge tillfällig lindring, om inte annat.
Kan jag resa med?

Ha det så bra i kylan. Och ta hand om din onda hals.

4 januari 2009 kl. 15:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida