Att dela med sig och ta till sig
Södagen var det vila och återhämtnig efter lördagens intryck.
Idag var åter en härlig dag. Bra utvecklingssamtal på jobbet. Härligt väder. Ny kontakt i hallen i lägenheten. (Den gamla hade varit kass ett år säkert men idag tog jag tag i det). Sedan ringde en kompis och vi tog ett par öl på Medis. Härligt och trevligt!
Nu har jag just petat i mig sushi, mums. Ser på fotboll och mår bra.
Hade dessutom fått ett mail idag som värmde i hjärteroten. Det var från en sällsynt art...
Hej då, vi ses.
